...now, what say you?

.....please share with us your thoughts/remarks/requests/feedback...also...feel FREE to leave your track links/music content here! When you guys email me; ensure that you submit your FULL EPKs!!!! Good luck & GOD Bless!!!

22 comments

  • ARCH AEON
    ARCH AEON
    Let's get it craccin!!!

    Let's get it craccin!!!

  • shelle kelly
    shelle kelly port of tacoma
    Count me in

    Count me in

  • S.W.A.T. C.E.O.
    S.W.A.T. C.E.O. S.W.A.T. MUSIC LABEL
    APPLICATIONS HAVE ALREADY BEEN ROLLING IN! I'M IMPRESSED!

    APPLICATIONS HAVE ALREADY BEEN ROLLING IN! I'M IMPRESSED!

  • keithas womack
    keithas womack milTAWKEE where niggas snitchin wisconsin
    Damn folk! So like u doin it like this son! Damnnnnnnn!!! Nice!!! Can i email i????

    Damn folk! So like u doin it like this son! Damnnnnnnn!!! Nice!!! Can i email i????

  • DeAUNDRE SAULS
    DeAUNDRE SAULS oak cliff tx cuzz
    Where u from aeon?

    Where u from aeon?

  • braddigan fictim
    braddigan fictim napal
    \./ /.\ | | check your email miss

    \./
    /.\
    | |
    check your email miss

  • jake abercrombia
    jake abercrombia manchester, ny
    O hellz yea aeon !!!!!!!! #team fuckin swat! We aint scared ah shit

    O hellz yea aeon !!!!!!!!
    #team fuckin swat!
    We aint scared ah shit

  • Jacob L.
    Jacob L. athens, ga
    Dont nobody wanna sign labels wit cho bitch ass

    Dont nobody wanna sign labels wit cho bitch ass

  • Cravine Pineau
    Cravine Pineau Dayton tho, OH
    Say lil mama whats up on an app? How ah nig get that welcome package tho? Scream at me chic 1 love u. Bless.

    Say lil mama whats up on an app? How ah nig get that welcome package tho? Scream at me chic 1 love u.

    Bless.

  • MC 1-TYME
    MC 1-TYME yo mama house
    So why we cant rap battle seriously?

    So why we cant rap battle seriously?

  • KoKaiNE
    KoKaiNE west virginia
    Christian rap is played

    Christian rap is played

  • bia 1 gun
    bia 1 gun murda mitten
    What a femcee gotz ta do##

    What a femcee gotz ta do##

  • Anonymous
    Anonymous new hampshire
    I most definitely am feeling this! Hey i cant rap miss but i love what you got here. Unique on all wavelengths! Bless up.

    I most definitely am feeling this! Hey i cant rap miss but i love what you got here. Unique on all wavelengths! Bless up.

  • iMaK
    iMaK Brooklyn,N.y
    S.W.A.T. is in full effect and we ain't going no where! Say What You Want! NO Man can't deny what GOD has blessed! #Kingdombizz

    S.W.A.T. is in full effect and we ain't going no where! Say What You Want! NO Man can't deny what GOD has blessed! #Kingdombizz

  • Anonymous
    Anonymous Oakland, CA
    Put you up on game lotta personnel gon be hatin this movement but im wit it¡ keep grindin darling its gon pay off even if u get killed for His sake but dat ain gon happen cuz He got u in His Hands u gon be good.

    Put you up on game lotta personnel gon be hatin this movement but im wit it¡ keep grindin darling its gon pay off even if u get killed for His sake but dat ain gon happen cuz He got u in His Hands u gon be good.

  • Anonymous
    Anonymous Oakland, CA
    You ah fiesty broad i love dat ill shit. Deez MFs aint out here doin wat u doin so watch and see yo success fuck a hata

    You ah fiesty broad i love dat ill shit. Deez MFs aint out here doin wat u doin so watch and see yo success fuck a hata

  • colby wielgus
    colby wielgus las colinas
    Fire label

    Fire label

  • Power Miracle Light
    Power Miracle Light HARTFORD CT
    OFFICIAL... ARCH AEON.... Contact me... I have to copy app than i'll scan or fax to send it let me know otherwise... you know i love your ethics as artist, business-woman... I'm really looking forward in working with you... GOD BLESS you abundantly Shalom P.M. LIGHT

    OFFICIAL... ARCH AEON.... Contact me... I have to copy app than i'll scan or fax to send it let me know otherwise... you know i love your ethics as artist, business-woman... I'm really looking forward in working with you... GOD BLESS you abundantly Shalom P.M. LIGHT

  • Anonymous
    Anonymous addison, tx
    Shoot Holla at yo boy

    Shoot
    Holla at yo boy

  • ARCH AEON
    ARCH AEON
    Happy 1 year birthday/anniversary to S.W.A.T!!! Unfortunately, S.W.A.T has had to remove several artists due to various reasons of misconduct & breached trust.

    Happy 1 year birthday/anniversary to S.W.A.T!!!
    Unfortunately, S.W.A.T has had to remove several artists due to various reasons of misconduct & breached trust.

  • Henry Aken
    Henry Aken montana
    o so swat had a birthday huh? happpy biirthday to swat i love your movement its massive!

    o so swat had a birthday huh? happpy biirthday to swat i love your movement its massive!

  • SHAREE FOXWORTH
    SHAREE FOXWORTH NEW JERSEY
    IF I COULD RAP I WOULD SERIOUSLY WANT TO BE ON YOUR LABEL.

    IF I COULD RAP I WOULD SERIOUSLY WANT TO BE ON YOUR LABEL.

Add comment